czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdanie u Sylwia w Krainie Kolorów!

                                                         Hej moje kochane ;*! ROZDANIE U SYLWII!
Jednak dzisiaj zaskoczę was dwiema notkami, miałam bardzo dużą przerwę na swoim blogu ale też i na blogach innych blogerek. Dzisiaj mam zamiar to nadrobić, mam nadzieję, że mi się to uda :)! Na pierwszy ogień poszła Kolorowa kraina Sylwii! (kliknijcie, aby przejść do jej bloga :)) No i cóż tam się okazało, że Sylwia zaczęła prowadzić nowego bloga od początku, żeby nas miło przywitac przygotowała nam rozdanie :)! Wystarczy być tylko publicznym obserwatorem jej bloga i podanie swojego adresu email w komentarzu :)
Nagrodę jaką możecie wygrać to zestaw kosmetyków składających się z:

  • Olejek pod prysznic ''Isana''
  • Krem do ciała ''Isana''
  • Dezodorant Spray Secret Rose "Isana"
  • Zmywacz do paznokci "Isana"
  • Pomadka pięlegnacyjna "Isana"
A teraz zapraszam na jej bloga:Rozdanie tutaj
Ja też biorę udział :)

1 komentarz: